fredag 19 oktober 2007

Brunnforce

Öppet brev till Emma Brun Fors.

Dags att sluta upp med dumheterna. Jag och min kollega Manne W har länge försökt sätta P för ditt storhetsvansinne, du vet vad jag talar om. Ända sedan SRF '07 har vi diskuterat detta, och även gjort dig medveten om det, utan att vi sett något resultat eller försök till bättring. Vi talar självklart om ditt smusslande med bilder, framförallt sådana som porträtterar partytillfällen, så som nyss nämnda festival. Fixande hit, redigerande dit, trixande med färger upp & ner... Det är uselt, uselt säger jag! Det är en sak om du tar ett kort på en nyponbuske i morgondagg, eller säg, en bild på mig vid stranden i motljus under skymningen medans jag sysslar med yoga. Men vissa bilder är inte menade att göra snygga! Fulheten är charmen (se på mig, jag är ful men osar charm, sex appeal & finurlighet). Du tar den enkla vägen ut! Du är feg!

Signerat Tim O och Manne W

1 kommentar:

Anonym sa...

jaaaaaaja! men det DÄR får ju mej genast att omvärdera hela min levandstillvaro och mejla över ALLA bilder jag har som avporträtterar både er, era syskon, mej, mina syskon, era husdjur, bilar, grannar, skridskor och föräldrar. ^^
kommer på två röda!
alltihopa självklart i eran nakna och sårbara fulhet som ni sågärna delar med er av!