tisdag 16 oktober 2007

Back in chapel town

Ursäkta föregående inlägg. Syns på TISDAG skulle det ju självklart ha stått.

Aaah, hemkommen från mitt besök i Linköping. Det var nice, mest lunkande i sakta mak och gott häng. Hittade en riktigt nice vinylaffär med det rekordgalna namnet Crazy Records, där jag gjorde många fynd varav flertalet jag letat efter en längre tid. Eller vad sägs om feta varianter av Necrotisiscm; Descanting the Insalobrious, en fyr-LP box med Hank Williams, From enslavement to Obliteration eller en go Bildskiva med Nile? Rånice affär med bra priser och schyssta eldsjälar till snubbar som drev den. (PS. Billy ville jag skulle köpa hans favoritskiva Daudi Baldrs åt honom men det gick på 300 spänn så nä, sorry du!)I övrigt var jag mest med Jonas och softade, och på lördagen kom Vanja och frugan Bea, lite senare även Kooompa. Synd var det att Gustaf "Knullar'n" Classon inte kom förbi, men jag tyckte han sade något om nya rökelser och skivor med österländsk ambience. So you're excused! Jag gick dock förbi och stal kaffe & glass av honom dagen efter. No love lost.

Jag återkommer med mer senare. Hektiskt på jobbet för en gångs skull.

Inga kommentarer: