måndag 8 oktober 2007

Brimstone Pung

Den stundande helgen skall jag återigen ut på äventyr, ingen ro - Linköping skall intas, söndras & raseras. Jag ska besöka mina vänner Pizzabagar-Vanja & Black Metal-Smurfen Jonas. Hade även sett fram emot att få återse sprätten Gustav, men han är väl för upptagen med att gå på Yogaseminarier och dricka grönt Té. Mitt besök har varit "på G" sedan i, tjaae, Juli, men har av klantarslighet och sjukdomar aldrig blivit av men nu satan & jävlaranamma sker det. Jag tror det blir förnämligt, jag har inte sett någon av mina bulvaner sedan i början av Juni.


I övrigt har jag haft en vanlig pissdag med allt vad det innefattar (jobb). Totalt ointressant och händelselöst. Jag sitter fast och känner bara hur apatin börjar gro, och snart börjar skörden. Autumn '07 coming up.

Inga kommentarer: