onsdag 11 juni 2008

En Makalös Dårskap

Har ni hört något om eller med E.M.D? Superkonstellationen innehållandes idolsnubbarna Erik, Danny och Mattias. De försöker ihärdigt exponera sig själva som skönt relaxade snubbar som är skitbra polare med varandra, de skojar och busar om vartannat. Jag har hört dem flera gånger i radio och de leker & stojar och talar glatt & ihärdigt. Men jag har alltid tyckt att den där Danny verkar lite läskig. En typisk lurifax som man inte står ut med om man tillbringar för mycket tid med honom (kanske för han verkar lika djup som ett A4).

För ett par veckor sedan så såg jag ett klipp med busgrabbarna på aftonbladets hemsida, se det här. Det är en lättsam intervju där man ställer lite allehanda frågor, men så kom Bob Dylan på tal. Snygg-Erik säger något om att han var den största och bästa artisten, då reagerar Danny och säger att han är ganska usel. Då viskar Erik något näsvist tillbaka, och så är de mitt uppe i ett litet minigräl. De vill ju inte visa för intervjuaren vad som försiggår, så de viskae istället saker åt varandra under sista delen av intervjun. Fule snygg-Erik är märkbart irriterad, det nästan kokar i honom! Om ni kollar innan de börjar prata Dylan så ser han redan tjurig ut.

Jag tror han har fattat grejen. Så mycket ilska som bubblar inom honom för att han spenderar så mycket tid med Danny! Jag ser Aftonbladets kommande löp framför mig; "Idol-Erik skar Danny ett framfall", "E.M.D - Danny akutopererad - Tvingades av Idol-Erik att svälja tegel". You go Erik!

2 kommentarer:

Anonym sa...

danny är ful också!

Anonym sa...

För de första är Danny grymmmt snyggg, Sveriges snyggaste men du har valt o lägga ut en grimas-bild, de finns tusen bilder som visar hur jäkla snygg han är o för o inte tala om hur underbar han e i verkligheten. Sen missförstod du intervjun helt o hållet. De killarna gillar verkligen varandra o har sån jargong, du känner dom inte men de gör jag.