fredag 13 juni 2008

The Collector

Emma brukar retas och kalla mig saker när jag talar om min barndom. Hon tycker att jag var ett nördigt fån som måste betraktats som konstig av min omgivning. Varför!? Jo, hon tycker att mina tre största intressen var lite... "Wierd". Skitsnack! Alla som INTE;
  • Samlade på djurskellet i sin understa byrålåda
  • Byggde modellplan hela kvällarna (min samling P-51:or var inte att leka med)
  • Hade en stor samling dinosaurier som stod prydligt uppradade på hyllan
Räcker upp handen. Ja just det! Där ser du Emma! Det var du som var konstig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Okej. Men varje god förälder vet ju att det är fullt normalt för ett friskt barn att samla på saker.... I mitt hem har barnen samlat på div saker. Exempelvis vinkorkar, hysteriska mängder pogs, plasthästar, div fjantiga serietidningar tex Penny och Wendy. själv har jag haft en mycket gedigen samling asterixfigurer och även en kapsylsamling som hette duga! Som för övrigt såldes på tradera härom året för en god slant!=) Keep on collecting! ^^

Tim sa...

Kapsylsamling? På tradera? My god... Folk asså.

Anonym sa...

där fanns många rariteter i den samlingen.