tisdag 9 september 2008

Falun

Hej på er! Så var jag åter på stadig mark, i Dalarna för att vara exakt. Korrekt, jag har flytt min kos och slagit rot... Lite längre upp i Bergslagen (som det teoretiskt sett ändå borde räknas som efter Tåg i Bergslagen går hit). Jag är numera studerande på högskolan, och måste väl ändå säga att jag står inför en stabil tillvaro igen. Sommaren som gått har bjudit på otroligt mycket i aktivitetsväg, och, följdaktligen, så gått som intet på bloggfronten. Trots stora doser regn och annat rusk skulle jag ändå vilja kalla denna sommaren för den baeste saamern i mitt liiöö, då det faktiskt är den första sedan sommarlovstiderna som jag haft flera månader på mig att göra PRECIS vad jag velat (och haft pengar till att göra det).

Jag ska inte tråka ut er med detaljer, men jag är iallafall nöjd. Nåväl! Nu är jag hundraprocentig bloggare igen, så om det finns någon kvar där ute som tittar in här ibland så... Vet ni det! Vi ses.


(Som vanligt, tack till Emma Brun Fors för det utmärkta photoshopjobbet)

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack tim.

Emess sa...

Citat ur inlägget "Mordor" av Tim:
"Jag vet inte riktigt vart Sverige börjar igen efter denna helvetets startlinje vid Kopparberg. Men långt norrut. Hela mellansverige osar skit. Jag skulle säga att man kan dra gränsen vid Skellefteå, eller kanske Umeå. Där uppe är det fint."
Korkskalle!

Tim sa...

Man får väl ändra sig........