tisdag 9 september 2008

Irritationsmoment

Det finns få saker som gör mig så äcklad som att se folk äta. Då menar jag inte som när jag sitter kring ett bord med vänner, eller kanske på middag hos Emmas föräldrar eller så - utan random folk liksom. Jag mår illa när jag ser barn slörpla på en glass, ynglingar som äter chips på tåg, eller personer som äter pizza. Det kvittar vad, det slår knut i magen på mig. Som förra veckan!

Jag och min nya klasskamrat Kim var och tog en pizza nere på byn, då jag fick syn på en man (se bild). Han gillade verkligen att vara på pizzeria, ååh som han njöt! Som när han inmundigade den där förrätten ni vet, en liten brödbit som de brukar bjuda på i en korg. Han tog med sig ett par smörpaket, och som han smaskade, han hade tamejfan smör i hela jävla ansiktet (se bild, hakan). SE! Jag trodde givetvis det inte kunde bli värre, eftersom han ju trots allt skulle käka pizza...

...Men det visade sig ju såklart vara en kebabrulle, fylld till bredded med smaskig, kladdig, vit kebabsås. Efter någon minut hade karln sås på hela armen, och även lite här och var i ansiktet, som en krigsmålning nästan (och så som han kämpade med den där rullen så hade han nästan behövt en sådan). Självfallet tror jag att jag nått äckelklimax, men se eller snarare HÖR på fan när kräket dricker cola! Efter varje svälj hör jag ett "mm-aaah". MM-AAAH!!! MM-AAAH!!! Så mödosamt det är att svälja vätska, jag måste STÖNA lite efter varje gång. MM-AAAH, MM-AAAH! Fyfan...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer ihåg när vi var små och gick på mellanstadiet, skulle tippa 4-5. Christoffer robin eller Chrille Ryden som han kallades sa att smör var gott och vände de små 50 g smörpaketen in i sin fula trut. Har sedan den dagen aldrig ätit Lätta.

Tror även detta var samma dag evil-Eskilsson satte en vanlig gaffel i väggen från 7 m avstånd. Respekt!

/JonErik

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka!

Anonym sa...

herregud. jag utgår ifrån att du spöade på honom ordentligt utanför sen va?

Tim sa...

"Smör är gott". Idiotjävel! Och nej Emma, självklart inte, jag slår vad om att vårdarna väntade på honom utanför iallafall.