fredag 26 september 2008

Rix

Jag sitter ensam hemma i lägenheten och stirrar tomt på televisionen, och ibland skymtar jag någon reklam för Rix Morgonzoo. Den inleds med något i stil med "De är bleka! De är feeta! Riiix morgonzoooo!" och så säger fjanten Fylking något i stil med "nu ringer chefen också, det jävla aset". Jag undrar... Är det någon som köper det där? Är det någon som lyssnar på den där praktsamlingen fåntrattar som bara diarréar ord ur munnen?

Fylking måste vara bland de största skämten i Svenssonmedia. Vilken klåpare. Fast jag slår vad om att det är mången dårjävel/lindesbergshandbollskille som fnissar gott åt det på vägen till jobbet. Mjugg mjugg! Håhå, de är så frispråkiga och frigjorda! Så han säger i radion, ååh!

1000 spänn och en påse holiday-dipp till den som framar Fylking för pedofili/förskingring, alternativt spränger radiohuset.

4 kommentarer:

Anonym sa...

det finns få människor som gör mej så förbannad som gert fylking.

men jag vet mååånga som tycker han är väldigt underhållande och en riktig radiotalang. jag skäms.

Emess sa...

Han är faktiskt jävligt rolig i serien "Heja björn!"

Anonym sa...

nej, det är han inte.

Anonym sa...

Hela hans liv och karriär för all framtid förstördes den dan han gjorde lavemangtävlingen.
INGET han gör är kul. Det finns INGET han kan göra för att vinna tillbaka folkets respekt.

För övrigt vann han årets stora radiopris. Åresta bästa svenska programledare. Totalt jävla mörker.