torsdag 3 juli 2008

Mattias Kling

Hej på er! Nu har jag åter kommit hem efter min resa till vår västra kust där jag bott hos Benny och levt livet (ahem). Där har ni svaret varför jag inte uppdaterat något, vilket kanske inte gjorde något eftersom Benny ändå utgör ungefär 50% av min läsarskara. Iallafall, jag var också med Mr. Jones och bevittnade Metaltown nere på frihamnen. Det var okej skit, synd var att Opeth som jag var där för att se ställde in i sista minuten men ersattes av Satyricon, vilka jag också länge velat bevittna. Spelningen var i stora drag okej, det var sjukt fett att få se The Pentagram Burns, K.I.N.G och Mother North. Fyfan asså! Satyr var söt i sin nya frilla och Frost var cool, som jag förväntade mig.

Dimmu Borgir tog jag också en titt på, de var lite töntigare och har aldrig tilltalat mig på skiva, men det var ändå rätt najs att se. Sen blir sångaren per automatik fånigare eftersom även han är norrman, men språkade engelska liksom. Lär av Satyr din pellejöns! Amon Amarth köttade väl på som de brukar, Nightwish är totally gay och Converge glömde jag helt bort, vilket kanske var den största missen. In Flames som jag inte heller gillar nämnvärt (men ändå har sett tre gånger) levererade sjukt mycket och jag har aldrig känt marken skaka sådär, det var fan läskigt.

Iallafall, nog med fånerierna. Nu är jag tillbaka, så stay tuned!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det va fan i mig på tiden !! Nästa gång du åker bort på det där sättet så är det rapporteringsplikt INNAN du ger dig av !! Ok ? *skäller o gnatar likt BM* ;)
// J

Anonym sa...

tack gud! nu kan folk sluta tjata på mej om att jag ska tjata på dej. se till att skriva ifatt dej nu förihelvette.

Anonym sa...

Jag instämmer fullkomligt med föregående talare!! Det är MYCKET oansvarigt att sticka sådär utan att säga nåt innan!
Och vadå att Benny är 50% av läsarkretsen?? Sicket skitsnack!

.....Men jag är mycket avundsjuk på att du fick se Amon Amarth och Inflames.......