torsdag 24 juli 2008

Uppdatering

Sitter och surfar runt lite och drar in på http://www.1000apor.com/ för lite bloggläsning. Hamnar på Willow Schulmans blogg och läser detta. Det är ju tamejfan som han klippt och klistrat från min sida! Vilken jäkel. Och om nu detta upplevs som så irriterande av min få, men ack så trogna läsare, så... Skäms jag väl lite. Om jag tappade 50% av läsarna på det förra avbrottet, så har väl detta tagit 45% till. Så tack de som finns kvar iallafall (Benny, Ann, Johanna...) och hoppas att ni inte är för jävla sura. Och Schulman, sug keuk!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att jag förlåter dig lillpojken.. ;) för det här iaf... men inte för utebliven uppvaktning... *pikar*
Ev kommer jag till "stan" o gör den osäker på lindeopen...men lovar inget.. :)
// jojs

Anonym sa...

äntligen tillbaka...de va fanimej på tiden!å ..förrresten...harkrankar är mkt snälla djur=)ann

Anonym sa...

sedärja. livstecken från lillpojken.. ;)
det är ju minsann inte varje dag! *pikar*
men jag antar att du har "fullt upp" med annat.. :)
//ems