söndag 1 februari 2009

Unendlich

Jag upplever fylla och bjussar på en gammal hit!



Godnatt!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar kattscenen! Bra jobbat, katt.

Benny

Anonym sa...

tänkte precis säga detsamma! verklien starkt jobbat av katten där. perfekt suttet i gräset. bästa biroll.

Anonym sa...

Åhhheee! Jag trillar nästan ur soffan av skratt varenda gång jag ser denna :)
// J

Anonym sa...

E.Lager är ett geni!
..jag har hört att han rappar på franska nuförtiden, väldigt nytt å fräsht å absolut inte nåå pretantiöst det heller..

Anonym sa...

Vet lackeW vad "pretentiös" betyder?
Pretentiös är att ha anspråk på att vara nåt speciellt, att "tro sig". Särskilt vad rör konstnärliga, sofistikerade yttranden.
Den franska rappen kanske aldrig gick fram som ironisk hos vissa?

Anonym sa...

Jag gillar hunden, Petter shorts är så jävla fula. Låter tycker jag dock håller i sig! jon-e

Anonym sa...

Tack för att du förtydligar ett å annat Chricke! mycket upplysande information!
Men får jag fråga vad ironin ligger i att rappa på franska? var det ett skämt alltså? kunde han inte bara dra ett stand-up nummer istället så vi hillbillies kanske kunde förstått?

Anonym sa...

Mitt beska inlägg tidigare beror på att det är inte så kul att läsa, på en öppen blogg, att ens polare är pretentiös. Fair enough, right?

Måste tillägga att videon är riktigt kul! Petter är grymt bra

Anonym sa...

a ne det e hårt när the facts slår en i ansiktet sådär!

Videon e kul, låten e roligast!

Anonym sa...

:)

Stand by för livets karaff 2, det blir nedstämda gitarrer och läskig stämsång.