fredag 6 februari 2009

Kreml

Jag bokade tid på en av stans mer fancy-schmancy frisersalonger häromdagen, och idag var det dags för besöket. I högtalarna ljöd någon greatest panflöjts-hits (my heart will go on malde på när jag gjorde entré) och jag mötte min frisör, en nyanställd bosnisk herre som började i måndags! Han var riktigt trevlig, jag brukar vanligtvis inte ge mycket för frisörkonversationer, men det här var helt klart uthärdligt. "Klipp mig som idioten i den enfaldige mördaren!" sade jag, han hade ju ingen aning om vad jag menade och fixade en stilig ryssfrilla åt mig (se video för referens). Det gick dock att rätta till med vax, så nu är jag fin igen.

2 kommentarer:

Emess sa...

Ryssarna är sköna ju. Jävligt ryska men de försöker inte för mycket som många svenska smörsångare tenderar göra. Jag gillare! Lägg ut en bild hur frillan blev, va.

Anonym sa...

Ja vafasen ta ett bjud på dig själv! Visa frillan, visa frillan, BRÖÖÖL!

Benny