fredag 28 september 2007

Entropi

I intervjuer i kvällstidningar så har man ju en faktaruta för intervjuobjektet (ni vet, ålder, yrke, osv.) i något hörn. Och i en del fall (vill jag minnas) som avslutning på den lilla rutan så får de lista sina tre senast inkomna SMS. Jag tycker egentligen sånt här är aningen löjligt, men när jag beskådar min inkorg är det svårt att låta bli pga idiotin. So here goes de tre senaste.

1. Finns det någon fulare människa än fitthaggan i SVT nyhetsmorgon? Jag är ytterst tveksam.

2. Kukukukukukukukukukukukukukukukukukukukuk. Jag skickar nu gratis SMS, vilket betyder att jag kan skriva humbug och skicka till vänner utan att känna ångest. Det är en härlig känsla. Nu ska jag lyssna på Sean Paul, kanske vår tids största o viktigaste artist samt steka pannkakor. A tja!

3. Irans president berättade idag att det inte finns några homosexuella i Iran. Vore det inte för alla blattar skulle jag flytta dit. Gnatt!

Till idiotin hör att alla tre är från samma person. Men jag tänker inte berätta vem.

Inga kommentarer: