tisdag 11 september 2007

British Isles

Jag och en vän boende i London talades vid igår. hon har bott där i 3-4 månader, och vi kom gemensamt fram till att britterna med hästlängder är det fulaste folket i Europa. Min tidigare så givna förstaplats dominerades länge av tyskarna, men de måste ses som omkörda med hennes insideinformation. Britters odiskutabla fulhet tar sig uttryck i följande sätt;

- Blekhet. De är otroligt bleka och ibland nuddar de nästan vid en blåaktig kulör.
- Hyn i övrigt. De är inte bara bleka, de har taskig hy också.
- Överdimensionerade adamsäpplen.
- Fula frisyrer.
- Överviktiga eller pinnsmala. Ni vet en såndär hållning då axlarna är så små så kroppen ser ut som en kon. Smal upptill, bred nertill. Eller skitfeta.

Det finns fler, men detta är vad jag ser som mest väsentligt.
Ovanstående kanske har setts som faktum länge, jag vet inte, men det är först på senare tid som jag reagerat på det ordentligt. Usch.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lysande analys av den typiske engelsmannen, MEN for fan Tim du glomde det mest utmarkande, namligen tanderna. Du vet val att britterna har vastvarldens mest usla tandvard. Sneda och skadade med tvivelaktig farg och placering. Vaga inte pasta att jag ar en av dem, jag har aldrig haft ett enda hal i mina tander! SCREW YOU BITCH