onsdag 12 september 2007

Extraknäck

Lars nämnde för mig för ett tag sedan hur man tar reda på sitt namn om man (eventuellt) skulle bli porrskådis. Uppenbarligen skulle man ta sitt husdjurs namn som förnamn, och gatan som man bor på skulle vara efternamnet. Jag vet inte om han kommit på det själv eller om man läst det på någon sån här SKITKUL skojsida på internet eller kanske hört nån gubbjaevul nämna det på jobbet, vad vet jag. Hans namn skulle iallafall bli Tea Arrowroad. Fjantigt. Mitt låter enligt mig aningen svulstigare, Gibson Gardenroad. Lovande.

Vi kom för övrigt på egna namn när vi ändå var i farten, och mina två favoriter var Olli Vårton (en parafras på vårtigt ollon som kom till av misstag) och Påle Pot. I would go with the last one.

1 kommentar:

Billy sa...

Mitt namn skulle bli "Fritz PL228". Känns lite såder..