måndag 1 december 2008

Idioti #3

Har ni sett reklamen på TV4 för den där julshowen med Clamp, Nielsen & Aldén? Har ni det? Tänk er upplägget; tre av fulkultursveriges största sångvråkar gör gemensam sak av julen och ställer till med hoolabaloo. HAR NI SETT REKLAMEN frågar jag? För helvete. Hästhuvudet Clamp, Plymouthbröder-Nielsen och vemfanärdendärjävlaAldén-Aldén på samma scen. För en julkonsert!

Jag satt och åt min morgonmacka när jag såg det på nyhetsmorgonen. Impulsen gick inte att kväva; jag åt upp korvmackan så fort jag kunde, drack tre råa ägg och ett glas mjölk. Jag började pilla mig själv i halsen med en träslev tills jag kräktes i min mixer, kryddade med kamomill, koriander och dragon, plus massor av mjöl. Jag bakade små kakor av mina spyor, ställde in dom i ugnen (225 grader celsius, 25 min) och åt sedan upp dem alla. Och då mådde jag faktiskt bättre än när jag såg reklamen. Vilken jävla smörja.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är i toppform smäller in en hattrick efter en månad!
ja e impad.

Anonym sa...

Vilket jävla Clapp-mongo!

Anonym sa...

men va i helvete!!!? du snor mina ämnen din munk!!!
jag hade ett snudd på IDENTISKT utkast sparat backstage i min blogg och vad ser jag!? ..jahaja, då kan jag deleta det omgående nu då. kul.
thanks for nothing.

Tim sa...

Du ville också baka kaka av spya och äta upp? Shit. Vi är ganska lika, du och jag.

Anonym sa...

okej, kanske inte just exakt den delen då. jag hade mina egna ways att yttra min avsky..