måndag 3 mars 2008

Limp Bizkit (Hört på jobb #13)

På tal om föregående inlägg och limpmackor till frukost; En gång i tiden så tog jag tid på mig att göra goda mackor till frukosten på jobbet. Alltså ordentliga med lite allt möjligt på. Sallad, tomater, skinka och paprika osv. MEN det var innan jag visste hur man fungerar på arbetsplatser. För inte kan man göra sådana kreationer själv - en arbetande man ska ha limpa med ost på. Eller preckekörv!!! För var det annorlunda så fick man alltid någon skoj kommentar i stil med;

- Nu har nån var dukte på att knulle! Hähä!
- Ja han har ju fått tackkort i matlåda! HÖÖHÖÖ!!!
- Bra du har en käring som gör mackera åt dä!

Gubbjävelsfitter! Är ni handikappade, eller idioter kanske? Måste ni ha en kärring som fixar mackor åt er om de ska innefatta pålägg i plural? Gör era egna jävla mackor! Ge fan i att gnälla och testa själva. Det har nästan resulterat att jag har blivit one of them för jag inte orkar höra tjatet. Så nu sitter jag där med mina ostmackor och äter så lydigt. Jag är en slav.

Inga kommentarer: