söndag 29 juli 2007

Dvärg

Jag har inte ett skita att säga. Jag känner mig lite sjuk. En helg åt helvete, det är fint det.

Eller ja när jag ändå håller på. Jag har en kompis som alltid är taskig, ja ibland undrar jag om man kan kalla det kompis. I år efter år har jag stått ut med hädelser och pajkastning, trots det håller jag god min! Men hur mycket skit kan man ta av nån som är typ 1.20 lång och har maskfobi? Ikväll var bland det första hon sade i vår konversation att jag var en fjant som hade en blogg. Jag pyser som en kaffekanna av detta lilla kritters ständiga påhopp men i samma stund inser jag makten hon har över mig och kan intet göra. Jag kände mig elak och gnuggade händer i ungefär en halv minut efter jag saboterade en bild på henne innan jag insåg min totala uselhet och skämdes istället. Men vad ska man ta för sig i egenskap av verbalt handikappad kan man fråga sig. Bättre dock att lägga ut den här än den då hon är ute och åker motorbåt med Glenn Haukirama, eller?


Ät skit din lilla tönt!
Jag vet. det är jag som förlorar igen.


Inga kommentarer: