tisdag 10 juli 2007

Debut

Okej. Låt se, just typiskt att när man väl slår slag i saken att starta en blogg för man tycker man har en massa att skriva, (alternativt är påverkad av att ALLA andra sysslar med fåneriet) så tar hjärnan rast och går ut och spelar kula. Man måste iallafall börja någonstans, och nåväl, får se vart det bär av härifrån. Antingen stänger jag ner skiten efter tre dagar, eller så börjar jag rentav att skriva frekvent, den som orkar bry sig får se! Until then, adjöken!

Jo förresten en sak har jag tänkt på - Man säger ju sig tycka att radioskval låter illa som attan och man förbannar det som ur högtalaren kommer... Men när man nu börjat jobba och har den satans hörluren tryckt mot stigbygeln och hammaren dagarna i ända så kommer man på sig själv med att gilla det. Är det för att man vänjer sig vid oljudet eller är det helt enkelt så att det är svårlyssnat? Jag menar, svårlyssnad musik brukar ju ses som den bra musiken. Jag är kanske helt enkelt ovan. So until next time, you can stay under my umbrella, ella-ella, eeeh!!


Inläggets låt - Florence Valentin - Pokerkväll i Vårby Gård (käften!!)

Inga kommentarer: