torsdag 12 juli 2007

Nyheter

Läser i Aftonbladet för idag den horribla nyheten, nu i tennisveckans tecken; "Ungdomar kommer till Båstad för att ha sex". Fy sjutton säger jag! Ungdomar som går på krogen, festar... För att få knulla, va! Tack som fan Aftonbladet för att ni belyser detta så folk får veta vad som sker bakom de stängda väggarna bland allt snofs och fross där nere!

Nej men seriöst, vafan. Att folk festar för att i slutändan få knulla. En väl vedertagen sanning som man (alla) i princip sett som livsmål sedan man (de) var 15. Folk går upp på morgnarna för att få knulla, de äter frukost för att få göra det, de sminkar sig, de går i skola, de gör karriär, de blir gamla, och de dör. För att i slutändan få knulla. Båstad, tro inte du är något! Folk lever för att fjässa så att åka till Båstad för att få göra det hör i slutändan inte till en av de tyngre uppoffringarna.

Igår var jag med fruntimret på besök hos några vänner i bya. Vi slurkade i oss vin och satt vid brasan till sena nattimmen. Rätt vad det var så noterade jag att jag skulle börja arbeta om 4 timmar, så jag föreslog att vi skulle dra oss hemåt... Och fyfan idag har jag haft en ofattbart onajs dag. Mitt syreintag har till 85% bestått av gäspningar och arbetet blev såklart lidande. Det kommer inte upprepas! En försöker ju upprätthålla någon form av arbetsmoral, till skillnad från...

...Andra typer på golvet. Jag anser att lata människor som jobbar på samma arbetsplats som mig borde dra upp byxorna så inte vitt fett syns, alternativt sluta gå och stirra tomt i fjärran istället för att jobba. Eller få en bult i pannan. Mer om detta kommer. Nu har bägaren runnit över!!

Inläggets låt: Arcade Fire - Rebellion.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hah! supa bara for att fa knulla, du ar da den mest primitiva livsform jag nagonsin tagit mig tid att lyssna pa. Sa nar du och "grabbarna" samlas framfor den avgorande slutsegern i fotboll och koper nagra flak bira, da.... IEEW TIM, you're disgusting!

Tim sa...

fyfan vad jag hatar dig!!