fredag 20 mars 2009

Baby Goodbye

Nej hörni nu lägger jag ner det här med bloggandet på obestämt framtid. Jag skriver alldeles för sällan, och när jag väl gör det blir det ju bara smörja. Tack ni som har läst, jag vet jag har en handfull trogna läsare där ute och ni har varit alltför snälla mot mig genom åren. Kanske återkommer jag i framtiden, jag tycker bara inte jag ska ha den igång när man inte sköter det bra, ni vet? Det är alldeles för mycket som snurrar i skallen för att jag ska kunna sköta även detta med gott samvete och gott resultat.

Tack för er tid. På återseende!

5 kommentarer:

Anonym sa...

buhuuu..fan. Ta lite semester. Ett par folköl i solen och en fin thai-massage kommer göra susen. Om du hade sagt att: " min blogg har blivit ett monster" hade jag skrattat mig till sömns. Jon E

Anonym sa...

=(
// yster.

Anonym sa...

fitta


/Nils

Ingemansland mellan örebro och borlänge sa...

Du kan ju inte lägga ner när din blogg ligger på fösta plats på Google efter man har sökt på kaos och skrål. keep on rocking. = )

Cia sa...

Hurrö så kan du ju inte göra!
Kan inte bara lägga ner och dra , vad ska vi då läsa?
Visst även om du inte skriver så ofta så är det alltid en fröjd att komma in här och se det lilla du gjort!:) Du har alltid roliga repliker och komentarer.

Ta en härlig sem ochåterkom till hösten då vi andra behöver dina upp piggande ord... ha det gott så länge :)