torsdag 15 oktober 2009

I wanna be your dog

Jag är ibland ohälsosamt (i ordets bokstavliga mening) sällskapssjuk. Som i våras till exempel - min kvinna var utflugen ur huset och jag hade en hel helg full av ensamhet och tristess framför mig. Jag hade någon dag innan (typ onsdag) ringt till Manne, men han sade att han avbokade då han var magsjuk. Det var som det var tänkte jag, men på fredagen ringde jag en gång till iallafall, då jag inte stod ut med att vara med mig själv. Han svarade "jaaaajaaaaa, jag känner mig ändå lite bäääättre...."

Hurra!! Jag slapp vara ensam, och som extra topping tog han med sig vår grekpolare Shirre. Vilken helg det skulle bli! Dricka öl och ligga i sängen och tävla i fula ord, hurra! Så de hoppade i caminon och for uppåt. Vi spenderade fredagen med nyss nämnda aktiviteter, och tänkte göra detsamma även på lördagen. När vi vaknade var dock Manne oroväckande... Slö. Han låg ned hela dagen och sade att hans mage kändes ut och in, han sprang på toa ofta, och allt vad det innebär. Rackarns tänkte jag och Shirre, men fortsatte enligt planerna.

På söndagen for de hem, och jag gick ikring och städade och putsade efter lortgrisarna. När det var läggdags somnade jag som en stock, för det tär på krafterna att tillbringa en helg i idioti samt att städa upp efter det. Jag vaknade dock efter någon timmes sömn. Jag frossade, magen jobbade i 10000 rpm. Jag rusade till toan och spydde som en grisjävel och låg helt utslagen på golvet. Spydde igen! Igen!! En sådan spyfest jag hade!

Jag släpade mig senare till sängen igen och bad till gud att jag inte skulle börja skita som en dåre också, och jag somnade in igen. Vaknade kanske efter en halvtimme eller så, och sprang iväg och spydde igen, igen och igen. Under den värsta spyattacken så skedde det dock, och jag sket på mattan. Som en hund! Som en hund sket jag, och som en hund skämdes jag.

Tack Manne, tack för att du hälsade på!

5 kommentarer:

Benny sa...

Fyfan vad äckligt. Idag kom det något ur mig som liknade kraftfoderpellets. Jag kallar det träck, jag vill ha ett namn på det, så jag orkar leva med mig själv.

LackeW sa...

Ja sen gjorde du ju ditt bästa för att hålla dig ifrån mig å mina goa sprayskitbakterier, särskillt när vi låg sked..

Anonym sa...

hahahaha...IDIOTER!

Jon.e

emma sa...

hahaha! kraftfoderpellets! ^^
jag skulle egentligen skriva nåt helt annat här, men jag kommer inte ihåg vad för pelletskommentaren va så skoj! ^^

Wooha sa...

Bättre att sitta på toaletten och skita och spy i kalsongerna, då Dessa fungerar i viss mån som spypåse. Mycket nöje!